Vikarbureauet Curiscare ApS betjener en lang række private virksomheder i hele landet. Vores primære opgave er vikarløsninger i receptionen ved sydom og ferie. Vi beskæftiger os også med rådgivning i forbindelse med effektivisering og opbygning af receptioner.
Receptionen skal være stedet hvor alle medarbejderne og kunder går fra med et smil. Receptionen er i mange virksomheder firmaets midtpunkt. Det er der medarbejderne henter deres gæster, det er der man altid kan komme og stille relevante spørgsmål. Receptionen er altid velinformeret.
Der stilles store krav til receptionisten, det er den medarbejder i virksomheden som aldrig må være sur, altid skal møde op i godt humør. Receptionisten er den første person som møder firmaets kunder.
Receptionisten humør smitter af på virksomheden ansatte og ledelse.
MEN vi er godt klar over at virkeligheden ikke altid er sådan. Mange receptionister er udbrændt, bliver ikke hørt, har ikke indflydelse på beslutninger og dårlig ledelse, derfor går mange ned med stress.
Hos Curiscare kan vi hjælpe virksomheder med et kvalitets eftersyn af receptionen. I forbindelse med sådan et eftersyn bliver både de praktiske og bløde værdier belyst.
Vi opholder os i receptionen i nogle dage hvor vi bliver en del af dagligdagen. Vi taler med receptionens ansatte og høre hvordan de oplever deres dagligdag. Det er vigtigt at der ikke er en masse spild og funktioner som ikke er effektive. Efter en meget nøje gennemgang af virksomhedens reception og aktiviteter udfylder vi en rapport.